1 Şubat 2019 Cuma

Yer Fıstıklı Krokan

Yer Fıstıklı Krokan

Malzemeler
  • 1 Su Bardağı Şeker
  • 1 Su Bardağı Tuzsuz Yer Fıstığı




Hazırlanışı
  • Bir tavaya şekeri ve fıstığı koyun.
  • Kısık ateşte şeker karamelize olana kadar karıştırarak kavurun.
  • Şeker karamelize olunca tavayı ocaktan alın.
  • Düz bir tepsiye yağlı kağıt serin.
  • Yağlı kağıt serili olan düz tepsiye karışımı dökün.
  • Dökülen karışımı güzelce yayın.
  • Yayılan karışımın 10 dakika katılaşmasını bekleyin.
  • Katılaşan krokanı istediğiniz büyüklükte kesip servis edebilirsiniz.
Afiyet Olsun

33 yorum:

  1. Deneyeceğim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. krokanı evde yapabileceğimiz bir tarif ilk defa görüyorum ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Fıstıklı çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. Çok severim. Bu tarif dursun elimin altında. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Kolay ve lezzetli bir tarif :)
    Blogumu ziyaretiniz ve takibiniz için teşekkürler, ben de sizi takipteyim.

    YanıtlaSil
  6. İadei ziyaret için geldim. Güzel blog ve iyi yayınlar

    YanıtlaSil
  7. Çok pratikkk ve güzel gibi daha önce rast gelmedim böyle bir tarife denemek lazım :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Şekerin karamelize hali çok güzel oluyor elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık. Çok severim krokanı. Tarif oldukça kolay. Deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedikten sonra resim atarsanız sevinirim :)

      Sil
  10. Granola yaparken yer fıstiğı kullandığim icin ilgimi cekti. Lezzetli bir tarif. Elinize sağlık. 😊

    YanıtlaSil
  11. Yer fıstıklı krokan tarifinizi mutlaka deneyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedikten sonra resmini paylaşırsanız sevinirim

      Sil
  12. Eskiden bunlar marketler de çok satılırdı şimdi bulmak çok zor. Sizin tarifininizi vermeniz harika olmuş artık market market dolaşmaya gerek kalmaz. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Teşekkür Ederim Güzel Yorumunuz İçin :)

      Sil
  13. yer fıstıklı krokan. Çocukken bakkala gidip hep alırdık, Şimdi bir an çocukluğum geldi aklıma. Tarifinize iyi denk geldim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Tamda krokan tarifi arıyordum. Hemde yerfıstıklı krokan deneyeceğim basitmiş teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  15. Krokani evde yapabiliyor muyuz çok şaşırdım . Denemem lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hemde yapımı da kolay. Denedikten sonra resmini paylaşırsanız sevinirim

      Sil
  16. Merhaba korona döneminde bu tür fıstıklı yemekler ve tatlılar bağışıklığımızı güçlendirir mi?

    YanıtlaSil

Yorum yaparken;
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka yazımla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışınız.
3. Tarif göndermek için Tarif formu sayfasını kullanınız.
4. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için iletişim sayfasını kullanınız.