7 Şubat 2019 Perşembe

Tırtıl Kurabiye

Tırtıl Kurabiye

Malzemeler
  • 2 Yumurta
  • 1 Çay Bardağı Sıvıyağ
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Paket Vanilya
  • 1 Çay Bardağı Pudra Şekeri
  • Aldığı kadar un
Üzerine
  • Çikolata
  • Hindistan Cevizi



Yapılışı
  • Bir kapta yumurta ile şekeri karıştırın.
  • Daha sonra kaba sıvıyağı, kabartma tozunu ve vanilyayı ekleyin.
  • Sonra kaba azar azar un ekleyin.
  • Güzelce yoğrularak kulak memesi kıvamında bir hamur elde edin.
  • Hamuru 10 dakika dinlendirin.
  • Fırın tepsisine yağlı kağıt serin.
  • Dinlenen hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparın.
  • Koparılan parçalara tırtıl kalıbıyla istenen şekli verin.
  • Tırtıl şeklindeki hamurları yağlı kağıt serili fırın tepsisine koyun.
  • Önceden ısıtılmış 180 derece fırında yaklaşık 15 dakika pişirin. 
  • Nar gibi kızaran bisküviler soğuması için serin bir yere bırakın.
  • Çikolatayı tava eritin.
  • Tırtıl kurabiyesinin bir ucunu erimiş çikolataya batırın.
  • Daha sonra çikolatanın üzerine hindistan cevizi döküp servis yapabilirsiniz.
  •                                            Afiyet Olsun

4 yorum:

  1. Meşhur tırtıl kurabiyeyi yedim ama kendim hiç yapmadım sayenizde tarifi biliyorum artık yapabilirim teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Sayenizde tırtıl kurabiyeyi keşfettim ve tarifi de aldık. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken;
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka yazımla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışınız.
3. Tarif göndermek için Tarif formu sayfasını kullanınız.
4. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için iletişim sayfasını kullanınız.